NatashaRomanoff 2Melek--annesi İlk reglimi kızım 5 aylıkken oldum Temmuz’un 25inde. Bende 2.yi bekliyorum. Muhtemelen gecikme olacak. Ama bunu problem olarak görmüyorum. Doktoruna danışabilirsin. O daha doğruyu bilgiyi verecektir.
Krkynaleyna 2Melek--annesi Süt koruyor diyorlar da ben 40ım çıkmadan adet oldum, doktor ultrasonda bakınca demişti. Sonra da düzenli olarak adet olmaya devam ettim.
tugba_bilgin İlk adetim oğlum 3 buçuk aylıkken oldu 2.adetim 10 gün gecikti 3. Adetim 1 buçuk ay gecikti. Normal diyolar bende o yüzden pek aldırış etmedim ama siz yine bı doktorunuza danisa bilirsiniz.
Gamze1616 Benimde ilk dogumumda oğlum 8 aylıktı adetim başlamisti şimdide ikinci 7 aylık olcak hala bende tık yok ama bir an önce adet olmak istiyorum ya çok stres sinir yapiyo belimde çok ağrı oluyo bı olsam duzelcek gibi
2Melek--annesi Gamze1616 kasıklarım ağrıyor olacakmisim gibi ama hala olmadım korunma yok biz gebelik düşünüyoruz ama 5 günde test yaptım negatif bgun 7 gün yine adet olmadim