Ben 37. Hafta da doğum ettim normal doğum oldu 13 suni sancı sonunda doğum edebildim çocuk çok Haznede kaldı ve beyninin bazı yerlerinde kanamalar olmuş epilepsiden şüpheleniyorlar doktor gelişim geriliği olabilir dedi çok kafama takıyorum çok hareketli aslında ama dönmüyor