Benim kızımda bir yaşındayken olmuştu idrar yolu enfeksiyonu berbat bişey ateş çok yuksek ve kesinlikle dusmuyo günde 3 kez hastaneye gittigimizi bilirim devlette serum takıp calbol verip yolluyolardi en son özele götürdük 2 tane iğne yaptılar çocuk dirildi resmen ankaradaysaniz özel akbak çocuk Hastanesi’ne goturmustuk