ikibaloglanannesi Neden oluyor acaba ya henüz dişleri çıkmadi İç çekerek ağlıyor dünden beri bu şekilde
Mrvak ikibaloglanannesi rüya görüyo olabilir gaz sancısı olabilir nazar değmiş olabilir biçok sebebi olabiliyo ben kucağıma alıp dua okuyorum sakinleşince yatırıyorum tekrar panik yapmayın hemen her bebişte olabiliyo bu durum ☺️
Dry_cn ikibaloglanannesi kabus gibiydi 1 buçuk hafta sürdü 6. Ay atağı eger oysa uyku reddi de felaketti
ikibaloglanannesi Mrvak ya çok teşekkür ederim. İnsan korkuyor. Gündüzleri olmuyor . Ama 6.aya girdiğimizde beri gece böyle Birden yapınca ben korkuyorum ya.
Dry_cn ikibaloglanannesi bende öyleydim nasıl gözyaşları akıyor bağıra bağıra ağlıyordu kuzum sanki dayak yemiş gibi uyku zaten beni bitirmişti çok zordu