Merhaba annelerim. Kızım bir ay sonra 2 yaşına girecek. Öğretmenim ve özel okuldan teklif geldi. Doğumdan beri çalışmıyordum. Ani bir durum oldu diyebilirim. Kızımla hep yan yanaydık şimdiye kadar. Hiç ayrı kalmadık. Bu yüzden de güvenilir bir kreşe ihtiyacım var. Hani gerçekten içimin rahat edeceği aklımın kalmayacağı bi kreş olsun istiyorum. İskenderun’da var mı önerdiğiniz kreş?