Dry_cn internette bunu buldum sadece;
Eğer bebek zamanından önce(prematüre) doğmuş ise daha erken dönemde başlanır. Bunun sebebi anneden bebeğe geçmiş olan demir deposunun azalmaya başlamasıyla birlikte kansızlık gelişmesidir.
Ya ilk kez gittik düzgün doktor bulmam zaman alacak gibi çocuk doktoru sonuçta çok önemli ☹️ güvenip güvenmeme konusunda kararsız kaldım.