[silindi] 22 aylık Ve Sünnet olacak Bu aylarda Sünnet Ettiren Tecrübeli Annelerin Fikrine İhtiyacım var.
Pinos06 @[silindi] Temmuzda oğlum 25 aylıkken yaptırdık ilk 3 gün zordu her şeyin farkındaydı çişini kakasını yapmaktan korktu falan ama 4.gün kalkıp top oynadı 10.günde kontrole gittiğimizde gayet iyi dedi doktor ne şişlik ne bişey kalmamıştı.
[silindi] Pinos06 Doktordan çok korktumu Acaba Ben sadece muayne de bile çığlık kıyamet nasıl olcak bılmıyorum orda acı duymıcak evet ama sonrasında hatırlarmı acaba
merveasm Pinos06 benim oglumda yarın olacak kaka problemimiz var birke kabız oldu aetık kakasını hep tutuyor 4 gün tutuyor 5. Gün aetık öevburen cıglık kıyametle yapıyor sünnetten sonra nasıl olacak hiç bilmiyorum bir öneriniz var mıı aünnet olduktan hemen sonra süreciniz nasıl ilerledi
[silindi] Blueandpurple72 Valla bana kalsa daha bir aylıkken yaptırırdım ama olmadı sorunu vardı şimdide mecbur yapmak zorundayız yanı doktorun söylediği bu yönde
Blueandpurple72 [silindi] Allah yardımcınız olsun gözünüz aydın olsun canım ben gittim bugün sıra dolu dedi Eylül’e kaldı
Pinos06 @[silindi] Lokal anesteziyle oldu onun etkisi geçene kadar iyiydi aslında şu an 1 ay oldu iyi ki yaptırmışım kurtulduk diyorum içinizi ferah tutun güzel geçer inşallah
Pinos06 @merveasm Merhaba geçmiş olsun ilk gün tuttu yapmak istemedi bol su , ayran, meyve suyu falan verdim çişi çok gelince tutamadı artık ağlaya ağlaya yaptı.
merveasm Pinos06 bizim ki ilk gün yaptı bugun ikinci gün hala bu saat oldu yapmadı bir sorun olurmu acaba
Pinos06 @merveasm Acısı hafifleyecektir ağrı kesici verdikten sonra daha kolay yapıyordu ama ilk 3 gün zor oluyor ya onu bi atlatırsanız inşallah toparlayacaktır