Merhaba oglum 3 gun sonra 4 aylik olucak ozellikle son 3 gundur emerken ve uykuya gecerken kendini inanilmaz kasiyor ozelllikle bacaklarini,yay gibi oluyor eds ile meme emiyor zaten onda da inanilmaz kasiyor istemiyor biberonda sorun yok. Korkuyorum beyinsel bir sorun mu var diye bu durumu yasayan varmi