beyzacmvrc bizde ateş yapmadı ama her ihtimale karşı Calpol yazdırmıştım. 4. Ayda ateş yaptı oğluma o da hemen geçmişti ama. Bu arada bu aşı kolda iz yapıyor, kolu baya iltihap topladı indi tekrar topladı falan derken 11. Aya girecek yeni düzeliyor. Doktor normal, böyle olur zaten demişti. Kimine böyle olmuyor ama anlamadım. Tuttuğunun belirtisiymiş