Arkadaşlar bebeğim sürekli hastalanıyor merak ediyorum sizde durumlar nasıl. Ateşleniyor mesela götürüyoruz doktora boğazları çok kötü ağzına her şeyi sokmaktan olur diyor antibiyotik yazıyor 7 aylıktan beri 11 ayına girecek çocuğum, sürekli antibiyotik kullanıyoruz artık kafayı yicem doktora götürmek istemiyorum resmen 😫