Arkadaşlar 4 aylığız mamaya başladık. Bebelac gold kullandım kustu bebeğim mamadan dolayıdır diye değiştirdim. Evolvia geçtim yine kusuyor. Kilo alımımız yavaş :( sağım yapınca sütüm çıkmıyor. Bebeğinde aktif emmiyor. Ne yapacağım ben ya kussa da vermeye devam mı etmeliyim