Sirretnur 5 ay 6 günlük kızım 9 buçukta yatıyor ben 12 de emziriyorum sonra 5 de uyanıyor. 12 de emzirmesem eğer uyanana kadar beklemeli miyim emzirmek için? Yoksa yine gece uyandırayım mı?
hunilimomm Sirretnur kendi uyanınca emzirebilirsin ben 2 aydan sonra kendi ne zmaan isterse o zaman kalkıp emzirdim onun dışında hiç ellemedim şuan 1 yaşına giricek 9 da uyudu gece 1-2 gibi kalkar yada 12 de gece 4 de emer yatar sbaah da 7 de ayakta olur
dmllg Oglum 3 aylik kendi uyanmadigi surece beslemiyorum. 10a dogru uyutuyorum. 2 gibi ses cikarmaya basliyor besliyorum uyuyor. 4-5 arasi bi daha. Sonra 7 gibi uyaniyor