Merhaba güzel Anneler,
bu ayın sonunda malesef işe başlıyacağım. Kızım beş aylık olucak. İlk 10gün eşimde kalıcak sonra annem bakıcak. Kızım şimdilik uysal bir bebek. 😄
Şuan dört buçuk aylık ve sadece emiyor. Tabi işe başlayınca belki mama desteği yapıcam, yada ek gıdaya yavaşdan başlicam,çünkü sütüm nereye yeter bilmiyorum. Şuan annemin yanındayız yurtdışında. Kızımı gece gündüz ben yatırıyorum. Uykuya sadece benimle geçiyor. Gündüzler bir kaç kez annem yanına uzandı ve kızım uydu bir iki kez ama artık benden başkasıyla uyumuyor. Ayrıca uykusu olunca emmiyor, uyandıkdan sonra emziriyorum.
Sabah yedi sekiz arası uyanıyor, sonra en geç iki saat sonra uykuya geçiyor. Şimdiye kadar hep ben ilgilendim yatırdım, düzenimiz çok iyi. Babasınıda bir buçuk aydır görmedi.
Ben çok endişeleniyorum, evde bırakıp nasıl gidicem işe. Bensiz nasıl uykuya geçicek? Aslında sakin bir bebek ama uykuya geçerken beni kesin arar ve emdiği için. Ben yatırırken çok çabuk uykuya dalıyor kucağımda ama annemde ve eşimde çok zor. Ne yapıcağımı bilmiyorum çok üzülüyorum onu bırakmam gerektiği için. 1,5saat emzirme saatim olucak, çalışma saatimi 08.00-14.00 arası ayarlamaya çalışıcam.
Çalışan anneler sizler nasıl başladınız işe? Çok zorlandınızmı?🥹