4 aylık kızım var 2 ay 20 günlük iken istemsiz kas hareketi yapmaya başladı özel çocuk nöroloji uzmanına götürdük video çekmiştim doktor görür görmez hemen geçici hickirik tarzı birşey dedi yine de eeg cekelim dedi eeg çektirdik kafadan ultroson a girdi kan tahlileri yapıldı sonuçlar ter temiz baktık yine yapıyor bu sefer de üniversite hastanesi araştırmaya götürdük orada da mr falan çekildi hepsi yine temiz çok şükür lakin hareketi yine yapıyor artık kafayı yiyecegim sürekli aklımda yaptı mı yapacak mı diye gazdan mı kabizliktan mı diye dün mide ve bağırsak için ultrason çekildi o da iyi ama neden hala o hareketi yapıyor bilmiyorum o kadar canım sıkkın ki bi teşhis koyulsa şükür edeceğiz başına böyle birşey gelen var mı