Kızlar bende suan spral var yaklaşık 9 aydır takmışım cogu zaman gerı cekılmede yapıyoruz ama bazen kacamaklar oluyor yani çok korkuyorum hamıle kalırım dıye doktora 2 ay once gıtım sıpralın guzel yeri yerleşmış 99 korur dedi yani tek spralle korunan varmı gerı cekılme yapmadan