Kızlar iyi geceler size bir şey soracağım 16 temmuzda hastaydım ben özel hastanenin aciline gittim serum taktılar belki 100 kere emzirdiğimi söyledim bişey olmaz dedi ve taktılar bugun tekrar çok hastadaydım aynı hastaneye gittim bi serum takacaklardı doktor emzir bişey olmaz dedi ama hemşireye sorduğumda 6 saat sonra emzir dedi ve taktırmadım serumu ve geçenki serumun içinde de ilaç varmış arveles falan ve ben emzirdim bebeğimi az önce direk acile gittim söyledim bu zamana kadar bişey olsaydı olurdu dedi geçen de normal kontrolleri vardı hiç bir kötü bişey çıkmadı kilosu falan gayet yerinde doktor o gün kötü bişey olsa farkederdiz dedi sizce napmalıyım tekrardan çocuk doktoruna götürüp kan mı verdirsem