Aylinayliz50 bana da öyle olmuştu kendinizi yıpratmayın kafanız rahat olsun öncelikle. Mama içen çocukta büyüyor. Etraftan gelen saçma baskılar yüzünden benim de sütüm azaldı azaldı azaldı sonra çocuk artık ağlamaktan morarmaya başladı bende çok inat ettim sütümü çoğaltmak için yemediğim içmediğim kalmadı, gereksiz yere kasılmışım o ara biri de gelse al çocuğum az mama içsin karnı doysun sende sakinleş deseydi belki de sütümün devamı gelirdi. Bugün de ne kadar dolmuşum herkese uzun uzun yazdım. Yani kısaca canım sakin ol canını sıkma, aç kalmasın öğünü mamayla yapacaksa yapsın sen memelere sinyal ver bebeğini memelerin üstünde tut. Hep sıcak tut. Süt olayı büyük araştırmalarım sonucu kesinlikle beyin de bitiyor beynimiz rahat değilse stres yaparsak azalıyor ve kesiliyor