Kuzularinanasi Anneemm1611 suresi zamani yok.her istediginde emzirin.bazen saatlerce bile emebilir🙈ne kadar emerse okadar iyi zaten sutunuz cogalir.ilk gunler ozellikle kolostromu bol bol emmesi cok iyi.
-Kuzika- Anneemm1611 2 saatte bir diyorlar ancak 2 saate kaldiginda sarılık oluyorlar. Ben saat basi emzirdim ve o agzindan birakana kadar emdi.
anneeyimbenanne Anneemm1611 sürekli her istediğinde veriyorum bebeğim 5 günlük henüz. Gündüzleri fazla uyumak istiyor 1,5 2 saatte max uyandırıp emziriyorum.
Nisay Anneemm1611 gün içerisinde o ne zaman isterse o zaman hep emzirdim sürekli göğüste durmak istiyodu zaten ben 2 saate bağlı kalmadım. Sadece geceleri ben uyandırıp emziriyordum. Bi gece 4 saat uyuyup sarılık olunca gece sürekli kalkıp emzirdim.
Anneemm1611 -Kuzika- benim kızım 15 günlük uyanıkken her istediğinde emziriyorum 10 dk da bir veya tarım saat hiç farketmez ama gündüz uykusunda olduğu zaman uyanmıyo 3 saati geçiyo bazen memeyi almıyo ağzına uyanana kadar
-Kuzika- Anneemm1611 gündüzde saat basi zorla uyandirip vermeye calisin ya bir anda yükseliveriyor sarilik cunku