nazanay Hasanmervekya Ben de cok memnunum. Ek gidaya gecince kakalar da kotu kokmaya basliyor artik. Fakat bu cop kovasi disariya koku sizdirmiyor. Dolana kadar bosaltmak gerekmiyor.
Cikomel Hasanmervekya bizde kullanıyoruz çok memnunuz hiç koku çıkmıyor poşetinde baya uzun süre gidiyor
Eceeee00 OmerAda Esraasell ben ve babası öyle değiliz pekte kime çekti bu çocuk🤦🏻♀️ sevmem asık suratlı insanları benim oğlum da ondan öyle oldu herhalde😂😂