fa_sena_y hayır hiçbir sorun yok. Emeklemiyor diye kendimi yedim bitirdim… oğlum doğru düzgün dönmedi bile. Ama 12 aylıkken yürüdü. Yere düştüğünde bi süre kendi kalkamadı çünkğ dizleri yere koymak istemiyordu, elinden Tutup biz kaldırıyorduk, 15. Ayda emeklemeyi keşfetti artık hem kendi kalkabiliyordu hem de emekliyordu. Şu an 23. Aylığız bi amuda kalkmadığı kaldı. Üzüldüğüm günlere yazık