esrahilal1 meme reddi olabilir, emzik biberon varsa bir süre vermeyin. Sağdığınız sütü alıştırma bardağıyla verebilirsiniz. Eğer açlıktan ağlamıyorsa, doyduğunu düşünüyorsanız mama başlamayın. Benim oğlum da 2 ay 12 günlükken meme reddine bi başladı, 6 ay olana kadar hır gür emzirdim, baktım bu mücadeleyi benim psikolojim kaldırmayacak, sadece sağdım, ne hikmetse o zaman sütüm azalarak bitti.
Siz sakin kalın, uykulu anını yakalayıp emzirin, uyurken sağım yapın. Umarım çabuk geçer 🙏