Az evvel aynı konuyu tartışıyordum eşimle 2 dk önce 🤔 oğlumu sadece meme ile beslediğim dönemler sadece 3-4 günde kaka yapıyordu. Şimdi emzirme sonrası duruma göre sağdıklarımdan da veriyorum 2 dk için de kaka yapıyor benimki doymadığı için vermiyordum başta karnı çok doluyken kaka yapıyor muhakkak kakasıyla birlikte gaz çıkarması kolaylaşıyor oğlum çok gazlı ve asla çıkartamıyor o yüzden veriyordum. Ama şimdi dank etti acaba emzirdiğim yetmiyor mu? Öyle aman aman bi sütüm yok zaten ama mama vermiyorum 4 gün sonra 3 aylık olacak kilosu 5560