Dilruba_1 evet normal olabiliyor bazı durumlarda . Şöyle söyleyim benim 3,5 yaşında bir kızım var . Babası ve ben çok minyonuz. Kızımın vitamin değerlerinden tutun hormonlarına kadar herşeyi normaldi . 1 yaşında 7 kgydu. Mama içerdi ek gıdasını yerdi (asla yemeklerini aksatmam) şuan 3,5 yaşında 13 kilo . Yaşıtları 17-18 kilo ama benim kızımın yapısı bu. Babası ve ben bir oturuşta 1 ekmek bitiririz ama hala zayıfız . Bizden de böyle minyon bebeler çıkıyor 😂😂😂
Şimdi benim 6 aylık bebeğim var . Gayet güzel emiyor, ek Gıdası da iyi şükürler olsun ama doktor dedi ki 2 kilo geride ama değneği bildiği için çok çok normal dedi (6,5 kilo)
Ben ilk kızımda çok çok çok ağlardım kilo almıyor diye. Doktor hep derdi boşuna yıpratma kendini senden ve eşinden iri bebek çıkmaz hshdhd haklı
Kısaca bazı durumlarda kilo normal oluyor önemli olan boyu, kan değerleri ve sağlığı 🥰 sevgiler