happygoky Hanımlar kızım 2 haftadır ıshaldı 2 bucuk yasında butun testlerı bakıldı alerjı de bakıldı kakada bol mıktarda lokosıt denıldı 10 flagly kullandım gayet ıyıydı ama sımdı yıne basladı neden sızce basına gelen var mı