Merhabalar, vücudumu biraz sporla toparlamak gerekiyor ama gündüz bebeğim maks 10 dk spor yapmama izin veriyor. Akşam da benim modum düşüyor. Gündüz uykusunda da ya yemek yetiştirecek oluyorum ya kendi işimle ilgili şeylere zaman ayırayım diyorum. Ben bu sporu nereye sıkıştıracağım ahjsjdjs😂 akşamları bu kadar yorgun düşmem normal mi ya yoksa takviye flan mı almam gerekir sizce?