Kızlar oğlum 13 aylık az önce durup dururken çok kötü ağlayarak uyandı 10 dk boyunca hiç susmadan ağladı susturamadık neden olduğunu anlamadım dişi çıkıyordu ucu gözükmüş patlamış ondan mı ağladı diye düşündüm bide aşırı terlemiş ter içinde kalmış yoksa terlediği için mi bu kadar ağlamış olabilir başka bi sıkıntısı yok çünkü