Konuşma ile ilgili şüphelerde bekleyelim, babası da geç konuşmuş, oğlan çocukları geç konuşur, her çocuk farklıdır gibi sebepler üretmek pek sağlıklı değil. Aile hekiminiz doğrusunu yapmış. Çocuk psikiyatrisine gitmeniz siciline işlemez. Zaten artık sorun olsun olmasın 3 yaştan önce çocuk psikiyatride bir tarama öneriliyor.