Kose21 evet doğru da, şimdi doktorlar da en ufak birşeye hemen otizm diyorlar, korkum ondan. Komşunun oğluna otizm başlangıcı demişler, özel hastaneye götürdüklerini yok öyle bisey, otizmle alakası yok çocuğun TV telefon vermeyin eline demiş. Gerçekten çocuk düzeldi.