Doğduğumda 2500 civarı doğmuşum yani hep zayıf bir insanım ben, çocukluğumda kadınların bana acıyarak yemek ye kızım ekmek ye dediğini hatırlarım mesela,tiroitlerim düzensiz guatr hastasıyım tiroid değerlerim yüksek ondan olmalı kilo alamama, psikolojim bozuldu artık bu aralar da 44 kiloya indim her görenin ne kadar zayıf bir kadın demesinden bıktım, damarlarım görünüyor bileğim 6 yaşındaki bi cocukkinden ince , çok üzülüyorum her görenin kilom hakkında yorum yapmasına 😢, sadece 14 - 16 yaşlarında 56 kiloya çıktığımi hatırlıyorum yatılı kurstaydim o zamanlarda da yemek yiyip hep derse oturuyordum iştahim nedense çok açılmıştı, bir o zamanlar hatırlarım kilolu olduğumu,napcan bilmiyorum 😞