Sevoinci gün icinde de sürekli yakanızda mı? baskasının kucagında bile bana atlıyor artık ayrılık kaygısı diye geçiyor sanırım bu aylarda ayrı bedenlerde olduğumuzu kavrıyormuş onu bırakacağımızı hissediyormuş falan 1 haftadır gece 4,5da uyanıyor sadece geceleri hep aynı saatte artık susmayınca aramıza alıyorum yataga koyduğum an uyuyor ve sadece bana dönük.. tek tarafımı hissetmiyorum geçecektir umarım bu dönem