socialmomy Arkadaşlar normal soğan mı yoksa arpacık soğanı mı koyulur çorbaya? Yeni geçtik ek gıdaya ama ben normal soğan koyuyordum 2 gündür full gazlı ondan mı dedim acaba Bir de ne fark eder ki🤷🏼♀️
Selamcanim socialmomy hemen vermeseydiniz soğanı keşke. Doktor da bana gaz yapabilme ihtimali var 7 den sonra ver demişti soğan sarımsak ikilisini.
Ucansupurge socialmomy yeni ek gıdaya geçtiğimiz de arpacık soğan kullandım biraz daha büyüdüğünde 7-8 ay gibi normal soğan koymaya başladım
Meri-Mel socialmomy Canım ek gıdaya yeni geçmişsin bismillah verme soğanı bir tadım yapın bir süre kabag ,patates ,tatlı kabak ,havuz ,yoğurt elma ,armutve mevsim sebze ve meyvelerin den daha sonra çorba ve soğan
witcher socialmomy 5 aylık bebek sadece tadım yapmalı soğan felan karıştırmamalısınız 3 gün kuralıyla vermelisiniz herseyi daha onun midesi ne ki soğanı hazmetsin bazen bizi bile rahatsız ediyor yani
Patron1bebeginannesi socialmomy 5. Ayda mı soğan verdiniz yanlış mı anladım. Tadımlarla başlamadınız mı?
socialmomy Patron1bebeginannesi doktorumuz bizi 4.ay ek gıdaya başlattı 5.ay çorbalara vs geçtik biraz kafama göre çorba yapıyordum sebze çorbası yani içine normal soğan koydum hep 🙄🙄
Whatdeding socialmomy soğanın her türlüsü çok gaz yapar bence soğan koymayın. Soğansız zeytinyağında kavurup pişirebilirsiniz sebzeleri. Mesela ben 7.5 aydayım mercimek çorbasını bu ayda vermeye başladım az az mercimek de çok gaz yapıyor ya. Makarna lütfen markasının çorba karışımlarını ve sarımsak tozunu aldım çok lezzetliler . Çok az sarımsak tozu atıyorum
Patron1bebeginannesi socialmomy çok erken başlatmış ya, biz 5de tadimla başladık, hatta doktorum 6. Aya kadar bazı şeyleri verme dedi saydı, 9. Ayda her şeyi verebilirsin artık dedi ki öyle çok sıkı bir doktor da değil ona rağmen. 5. Ayda soğan falan ağır gelir daha bağırsakları için de.
Patron1bebeginannesi socialmomy patates havuç kabak tatlı patates gibi şeylerle başladım ben, kapyayi kaçıncı ayda verdim hatırlamıyorum yalan olmasın 🩵
Rumika socialmomy yabancı kaynakları da arastirmistim ben, kaynak derken yani instagramda solidstarts mesela yabancı bebekler ne yiyor dünyada diye. Herseyi yiyorlar. Ilk zamanlar 3 gun kurali ile gidilince zaten 7.ayda falan sogan sarimsaga baslamis oldum ben 😊