Mrb oglum 4 yasina 3 ay var 3 aydir kekeliyor onceleri hafifti ama sonradan asiri artti ve konusamaz oldu burada devlete ait bi yer var alaninda uzma doktormus kartlardan hayvan figurlerinj sordu oglum tabi yabancida oldugundan heyecanlayip dahada kekeledi seans almasi lazi. Dedi kalici olabilir dedi oncesinde sorun yoktu birden oldu kendiliginden asla gecmez dedi rapor cikartin dediler yarin gidicem cikartmaya ama ileride karsisina cikar diye korkuyorum bugun ilk dersine özel olarak ucretli girdi ogretmeni cok zeki kendini anlatan aktif bi cocuk dedi biliyorduk zaten ama onlar yinede zekasinida ölcmusler sorun yok gayet akılli cocuk dediler bunu not aliyolarmis sadece konusmayla ilgili oldugu icjn o rapor sonradan siliniyormus dogrumj bu 2 yasindayken de tirnaklar ini yedigi icin cocuk pskiyatrisine goturmustum 2 si de cikarsa kaydinda oglum meslek sahibi olamaz diye korkuyprum bilen aydinlatabilirmi beni