Merhaba arkadaşlar kızım 5.5 aylık bi kaç ay sonra işe başlayacağım. Emerek uyuyor arada evde gezdirdiğimde oluyor ama yüzde 90 emerek uyuyor ve eskiden kucağımızda ya da bebek arabasında gezerken uyurdu. Artık algıları çok açıldığı için hiç uyumuyor o şekilde. Sorum bebeğini emzirerek uyutan ve çalışan annelere işe başladığınızda zor oldu mu ? Bakan kişi nasıl uyutuyor. Umarım çabuk alışır anneler bakacaklar ama şimdiden düşünüyorum çok zorlanır mı?