Aaaa1864 Anneler ben sma comfort kullanıyorum ama 400 gr 320 TL oldu çocuğum 3 buçuk aylık artık mamayı daha çok emmek istiyor çabuk bitiriyor kilo aldıran gaz kabız yapmayan bir mama önerir misiniz
Ahhannelik Aaaa1864 mamalar her bebekte farklı oluyor ben kızıma Aptamil ve Bebelac Gold denedim kabızlık yaptı doktor önerisiyle Aptamil comformil verdik asla doymadı kabızlığı devam etti en son kendi tercihimle Bebelac vermeye başladım kabızlığı düzeldi kilo alımıda iyi gidiyor şuan
Yesillimon Aaaa1864 Sma alıyoruz bizde neredeyse bütün mamaların fiyatı hemen hemen aynı cnm ya eğer içiyorsa değiştirme derim
Derya0655 Aaaa1864 mama olayı bebeğe göre değişiyor. Oğluma evolvia iyi geldi. 1 kg 300 TL uygun ve içeriği temiz bir mama. Kilo ve boy olarak çok iyi. Gelişimi 2 ay önde
Aaaa1864 Yesillimon sma comfort bizimkisi 400 gr 320 TL eczaneden alıyorum marketlerde falan satılmıyor
bau Aaaa1864 bütün mamaları denemiş ve kolik olan bir bebeğim var, 3 aylıktan itibaren hipp combiotic şu an 6 aylık devam.. her bebekte her mama aynı etkiyi göstermiyor, deneyerek bulunuyor maalesef ki..
Asgzmm Aaaa1864 merhaba bizde sma comfort kullanıyoruz ve dediğiniz gibi eczanede cok pahalı ama getir uygulamasında 250tl biz ordan alıyoruz ordan alabılırsınız isterseniz
110323 Doğduğundan Beri hipp kullanıyoruz 5 aylık bebeğim gayet memnunuz. Farklı bir mama denemedik :)