Sacmalama_Engiinn Slm kızçeler ben yeni yeni tesettüre girdim biraz yanaklarım tombik olunca başörtüyü yaparken iyice tombik oluyor varmıbuna bir çare ???? bide em rahat şal kumaşı nedir böyle kaymayan ve tam oturan önerilerinizi bekliyorum
Pamukkizimm34 Sacmalama_Engiinn hayirli olsun Allah tamamina erdirsin oncelikle ☺☺😍 ben hep sal kullaniyorum bu medine ipegi denen sallar cok rahat onlardan kullaniyprum bide kirinkil medine ipegi var. Sal gunluk kullanima uygun esatp biraz daha klasik kaliyor bence ☺ karar senin tabi. Şimdilerde penye sal kullaniyorlar hep ama ben rahat edemedim☺
ceriio Sacmalama_Engiinn kiiiz sen momdaki rabis misin hayırlı olsun rabbim tamamına erdirsin 😍😍😍😍 eşarp biraz toplu gösteriyor evet biraz da klasik duruyor şal daha güzel bence yüzümü daha ince gösteriyor 😅 şal kumaşların adlarını bilmiyorum ya ama normal ipek şallar iyi olmuyor onu biliyorum çok çabuk kırışıyor ve kayıyor 😂
hurrem-sultan0 Sacmalama_Engiinn ben eşarp kullanıyorum , şal konusunda tecrübeli değilim ama çok sıktığıniz için yanaklar çıkıyor olabilir , birazcık gevşek bırakırsanız sorun yaşamazsınız 😊
Sacmalama_Engiinn Bide eşarp mi daha iyi olur şal mi eşarp biraz beni yaşlı gibi gösteriyor gibi wjhdjw
Nmt Sacmalama_Engiinn bnce şal daha rahat oluyor bu bana göre öyle bn de tombik olunca eşarp daha çok yanak sıkıyor 🤣
sinoli Sacmalama_Engiinn Pamuk keten kullanabilirsiniz, üçgen yapmak yerine yuvarlak olabilen şalları tercih edin daha toplu durur yüzünüz☺️
Iki_pasa_annesi Pamukkizimm34 bende penye şal almaya niyetlenmistim herkeste görünce bende deneyim dedim ama 150 tl dediler şok oldum o kadar olmuş mu dedim ya
Sacmalama_Engiinn Pamukkizimm34 ben spor takılmayı severim normalde o yüzden şal.aldım eşarp daha denemedim ama.yanaklarim çok şişko oluyor ya Medine ipeği de deniycem mutlaka teşekkür ederim
Sacmalama_Engiinn ceriio evet momdaki rabisim sjhdj çok teşekkür ederim🥰😇 seni ppden myangelson demi sjdbdj levidordan ipek şal aldım ama çok kaýiyor ya
Mercece12 Sacmalama_Engiinn Sacmalama_Engiinn bambu kraş dubai pamuğu satışını yapıyorum isterseniz yardımcı olurum
Sacmalama_Engiinn Mercece12 güzel duruyor mu güzelse çok çok alıcam jeheje yardımcı olursanız sevinirim 🌸💖
benoyleuygungordum_ Sacmalama_Engiinn şal rahat bence ama kişiden kişiye değişir alışkanlık biraz. Yüz tiplerine göre şal bağlama sitilleri var youtubede videoları bar izleyebilirsiniz. Kumaş olarak bambu ve brümcük kullanıyorum en rahatı 🫶🏻 ama pamuk vual şallarda güzel şekil vermesi kolay kaymaz etmez zorlamaz sizi hemde rahat edersiniz
tatlibiranneo Sacmalama_Engiinn bambu,kraş ve penye şalın kumaşları harika oluyor kraş şal kışın çok iyi oluyor bambu da yazın iyi oluyor penye şalın rahatlığına aşığım zaten bence yüzünüz tombik ise şal daha iyi olur sizin için ebrulişaleşarp var instagramda 50 şalım vardır hepsi de ordan çok güzel ve uygun 😊☺️
Sacmalama_Engiinn tatlibiranneo insta kullanmıyom ya neyse başka yerden bulmaya çalışıcam teşekkür ederim 🌸💖
ceriio Sacmalama_Engiinn demin fotili postta gördüm Allah Allah kullanıcı adın tanıdık ama fotoğraftaki tesettürlü dedim karıştırdım herhalde ama şimdiki postu görünce oturdu kafamda 😂 evet oyum çok belli dimi 😂😂😂 aynen ipek şal çok kayıyor bende de var 1 tane 5 senede 1 kere taktım 😂
Minnakkk Sacmalama_Engiinn ben esarp sevmiyorum daha olgun buyuk gısterşyor gibi geliyor o yuzden tercihim hep şal olmustur. İpek sallar ozell gunler için gunluk kullanıma pamuklu sallar alabilirsiniz bambu sallar var suan ne ütü istiyor ne bişey tak cık cok rahat oluyır cazz serisi pamuk vual sallar da guzel. Fresh Scarfs bu konuda cok iyi
Sacmalama_Engiinn Minnakkk ayy teşekkür ederim 🌸💖ütü en büyük sorunumdu az giysem bile buruş buruş oluyordu ya