omerinannesi5320 hiçte çok değil doktorumuzun dediğine göre veriyorum anne sütü çok az alıyor ki doymazsa ne yapayım ben bebeğime zarar verecek miktarda zaten vermiyorum. Doktor bebek kendi doyacağı miktarı kendi ayarlar diyor her zaman. Bizim bi sıkıntımız olmadı çok fazla gelse içtikten sonra kusar şükür öyle bi problemimiz olmuyor 60 veriyorum ağlıyor doymadığı için ki 3 saatte birde 120 fazla değil 😒