Giden oldu mu nasıl biri
BeyzaKeles ben gittim gayet güler yüzlü ilgili bir doktor
??
Arkadaşım gitmişti iyi olduğunu söylemişti ☺️
Seheeeeeeer teşekkürler yarına randevum var ilk defa duydum inşallah iyidir