Ne etiketi seçeceğimi bile bilemedim bu konuya ama 10 aylık bebeğim beni, babasını, oyuncaklarını ve evdeki bütün eşyaları ısırıyodu bugüne kadar. Duble oral dönem yaşıyoruz resmen ama artık kendi kollarını da ısırmaya başladı😳 bugün mutfakta yemek yapıyodum oda yerde kap kacakla oynuyodu bi döndüğümde elindeki kabı ısırıyodu güldü bana hatta sonra tekrar döndüm kontrol etmek için bi baktım elindeki kabı bırakmış bi eliyle öbür elini yakalamış ağzına götürmüş kolunu ısırıyo hemen gittim çektim yapma annecim uf olur diye ama saat gibi 4 diş izi çıktı kolunda içim gitti, acımıştır kesin çünkü beni öyle ısırdığında acıyo. Neden bu kadar ısırma ne zaman geçer ve kendini ısırması normal mi 😔😔