Bende kızım 3 yaşında şuan 72 kiloyum son bir yildir 72 75 arası yiyerek aldım diyet yaptım tekrar verdim tekrar kaldım. Artık bir diyetisyen kadar hakimim konuya uygulama kısmı sıkıntılı. Spor yapmam nefret ediyorum ama kilomla da mutlu değilim tatlı yemeden de mutlu olamıyorum. Ekmek pirinç makarna yemeden yaşarım ki yemiyorum da zaten ama tüm gün diyet yapıp aç gezip akşam 9da dayanamayıp broseyler yiyorum kısır döngüdeyim. Sırf bu yüzden tekrar uygulamayı indirdim ve direkt karşıma bu konu çıktı