musmustlu Merhaba kızlar. Adetim 1 hafta erken oldu. Neyse dedim önemsemedim adetim bitti abdestimi aldım aradan 1 hafta geçmeden tekrar adet oldum. Ve bu ara çok stresli şeyler yaşadım. Acaba normal mi ?
DAO musmustlu Doğum yapalı ne kadar oldu? Yani belli bir düzende giderken böyle oluyorsa normal değil.
Elika00 musmustlu normal canım stresten oluyor bende yaşadım merak etme stres olunca herşey normal ama tabi devam ederse böyle doktora görün
musmustlu DAO 2 buçuk sene oldu. Her ay bir iki gün atardı ama hala emziriyorum. Çok stresli geçti acaba ondan mı bilmiyorum
musmustlu Elika00 adet bitirme günüme kadar bekleyim mi yoksa daha erken mi gidiyim doktora. Mesela 10 güne banyoya girip abdest alırım. 10 gün bekleyim mi yoksa daha mı erken gidiyim ? Yoksa aynı şey tekrarlarsa mı gidiyim ?