Arkadaşlar oğlum emzirme örtüsü yüzüne değdiği anda bağırıyor dışarda emzirmek tam bir işkenceye dönüşüyor bu yüzden. Ebebek’teki tüm örtüleri alıp denedim memnun kalmadım. Yanları açılmayan yani geniş, üstten bebeğin rahat görüldüğü, memnun kaldığınız emzirme örtüsü var mı? 🙄