DrkAyz Bebemin bütün huyları değişti oysaki çok minnoş uslu sakin bı oğlum vardı şimdiyse herşeye ağlayan gergin uyumak istemeyen sinirli bir çocuğa dönüştü ne zaman bitecek bu atak sabahları 6 da kalkıyoruz kahve yapsam da artık kesmiyor 🥲
benuykukadiniyimm DrkAyz of valla benim kızımda tam olarak böyle çok usluydu şimdilerde alakasız tanıyamıyorum çok yoruldu bedenim kaç gündür
mervekb DrkAyz 5.ay 4 günlükken geçti sayılır 1 hafta sonra yeni bi huysuzluk başladı 5.5 aylık, son birkaç gündür beni çok yoruyor 4.ay ayağından daha beter bi süreç ya sabır çekiyorum her gün.
Ftsbzdgg DrkAyz benim oğlan 14 aylık çok atak haftası geçirdik ama 4. Ay benim içimden geçti hem uzun sürüyor hemde çok zordu meşhur zaten 4. Ay atağı Allahım size sabır versin başka bişey işe yaramıyo çünkü 🙄
nhlhmz11 DrkAyz erken kalkmaya alış , biz 5 ay 7 günlük olduk , artık alıştım sabah erken kalkmaya ve gece en az üç kere emmeye kalkıyor bir aydır
DrkAyz benuykukadiniyimm oyun halısında yanına uzanıyorum bazen uyuya kalıyorum orda saçımı çeke çeke uyandırıyor her defasında
Luna17 Benımkı de geceleri uyanıyor uyumak istiyor ama uyuyamıyor dönüyor dönüyor sinirleniyor. Uykular haram oldu bize.. bir yandan da sıcaklık
DrkAyz Luna17 benimki gece değilde gündüz böyle sinirleniyor bide uyuyamadığı için aslında çokta uykuları oluyor bazen gözlerini kaşıyor
DrkAyz mervekb ben bilmediğim duaları ezberledim bu ay bazen bı yandan da iyi oldu diyorum 😅 gerçekten annemin kıymetini her gün daha iyi anlıyorum çocuk büyütmek çok zormuuuuş
DrkAyz Ftsbzdgg 3.5 aylık olduğundan beri yaşıyoruz 4.5 aylık olucak nerdeyse arada bir sakinleşiyor hatta diyorum bitti heralde çok şükür sonra bı bakiyorum yine aynı bittiğini nasıl anlıycaz peki
DrkAyz nhlhmz11 Gerçekten mı yaa 😵💫 Bizimkide bu ay emmeyi teke düşürdü gece diğer ay değişir mi yine huyuu
Ftsbzdgg DrkAyz ayy kendimi gördüm sende resmen ağlıyordum artık uykusuzluktan yorgunluktan sonra birden düzeldi aniden uykular güzeldi gülmeye başladı ağlamalar kesildi ay olarak daha küçük belki gazı da olabilir birden bire bitti yani
elabs Bizde de durumlar aynı. uykusu gelse ve hemen uyutmasam feryat figan. Bu sefer uykuya direniyo çok zor geçiş yapıyo. Umarım hemencik geçer. Yalnız olmadığımı bilmek beni rahatlattı…
DrkAyz elabs Şuan okuyunca bende rahatladım her gün aynada geçici bı süreç çok güzel olucak herşey diyip kendimi rahatlatıyorumm ☺️
DrkAyz Ftsbzdgg Ben artık her sabah gülmeye çalışıyorum bu aralar kendi kendime acaba ben uykulu uykulu durduğum için mi huzursuz diye düşünmeye başladım 😅😅 ramak kaldı şizofren olmama 😂 Bebeğim çok şükür gazını çıkarıyor hiç yaşamadık gaz sorunu bazen ağladığında oturup ağlıyorum çünkü etini koparmışım gibi ağlıyor bı ara beşikte uyumadı şükür tekrar alıştı beşiğe ne yapıcağımı şaşırır oldummm
glsh25 Zar zor uyutuyorum uyanmasın diye başında bekliyorum uyanınca ilk 20 dk iyi sonra aşırı hareketli gezmek istiyo kucak istiyo iş yapıyoke pusete koyuyorum çok mızıldanıyor zorrr zorrr:((