nur09_
Yoğurttan daha kolay desem 🥰🥰
Migrosta toz şeklinde vivo marka kefir mayası satılıyor. Bir poşetle 1-4 kg sütü kefir yapabiliyor.
Sütü 30 derece sıcaklığa getirin. 1 poşet kefir mayasını içine döküp çalkalayın. Havlu ile sarın, 16 ila 24 saat sonra hazır oluyor. Havludan çıkarın bolca çalkalayıp buzdolabına koyun. Hepsi bu kadar 😊😊 afiyet olsun 🎈🎈🎈