Kızım 2 yasına girecek zaten doğdu doğalı öglen uykuları sıkıntılı ilk baslarda bi saat emer 5 10 dakka yatardı simdi iki aydır falan yarım saat 40 dakka falan yatıyo ama tabi yine zorla uyutuyorum önceden çok erken kalkıyodu bi kac gündür 9 gibi kalkıyo 🧿🧿🧿bugün öğlen yatmadı aksam hemen daldı bizim gibi olup bıraktıran var mı acaba🙏