Merhaba. Ya sanırım grip gibiyim, burun akintisi hapşırık biraz da boğaz ağrısı. Bebeğime tek bakiyorum eşim göreve gitti, yani sürekli temas halindeyim, nasıl çabuk atlatabilirim ben şunu yaptım kolay atlattım diyen lütfen yazsın. Yani tek olsam önemsemem ama bulaşır diye korkuyorum..