Busenl benim sütüm çoktu hiç bi zaman tek emzirmede iki memeyi vermedim, tek memeyi emmesi yetiyordu sizin süt nasıl acaba, en güzel yöntem en yakın sağlık ocağına gidip bebeğin kilosuna baktırmanız. Bir hafta sonra tekrar baktırıyoruz ve bir haftada yeterli kilo almışmı o değerlendiriliyor. Ayrıca sağlık ocağındaki hemşirelerde çok güzel tavsiyelerde bulunabilir göğüs ucu sorununuzla ilgili. İlk ay kilo alımı iyi miydi? Bu ay da aynı besliyorsanız doktorunuz bişey demediyse aynen devam de edebilirsiniz. Doktor kontrolünüzde de yine sorarsınız. Özetle tek çare bebişimizin kilosunun değerlendirilmesi 🐣