İyi akşamlar anneler, kızımın cildi şu an böyle burda imkanlar kısıtlı doktora götürdüğümde isilik olmuş dedi ama gittikçe ilerliyor bir azalıyor bir çoğalıyor.
Ek gıda tüketiyoruz ama 4-5 gün ara verdim yine düzelmedi değişen bişey olmadı.
Kendimce kantaron yağı sürdüm müslin örtü koydum, beponthl kullandım ara ara.
Bugün çoğalmış yarın tekrar isilik diyen doktora götürcem mecbur bundan 1 ay önce götürmüştüm sizce isilik mi, alerji mi ne bu?

