Merhaba anneler, 15 yil once ictigim bitane markanin kakaolu sute alerjim cikmisti yani toz kakao sute eklenen. Heryerim sismisti pespese 5 6 bardak icmistim bide 🥲 simdi gecen aldik ondan bisey olmaz diyerek belki o gun baska biseydi alerji yapan vs cunku herturlu cikolatayi felaket yerim hicbisey olmaz olmadi. Sabah kahve yaparken icine katrim ictim sirtim kasinip durdu esim bakti ciddi kizariklik var kabarmis sivilce sivilce olmus. Ozaman aklima geldi birkac gundur kizima icirdim onu boynu hep kizarik kabarmisti sicaktan sandık. Emziriyorum oglumun karninda da cook az da olsa kizariklik falan vardı. Acillik bi durum varmidir dus yapsak onu icmeyi kessek. Veya benim emzirmemde sıkıntı varmıdır ne yapalim bilen akil verebilirmi 🥲