Arya060222 Kızım 18 aylık şuana kadar sadece şampuan kullandım ama artık ona da bakım yağı kullanmak istiyorum saçları guclensin ve çoğalsın diye ne kadar erken o kadar iyi kullanan var mı bu tarz