Üzgünüm hiçbirşey iyi gelmiyor. Garmaatan, kalkan, gümüş kapak, lansinoh, zeytinyağı...hepsini kullandım. Kalkan evet hafifletiyor ve diğer saydıklarımın hepsi aslında hafifletiyor ama geçirmiyor. Bir süre sonra memeler alışıyor ve vazgeçmezseniz kendi kendine geçiyor. Benim 1 buçuk ayımı aldı...mastit bile oldu ama tek çare sabır ve bebeğine olan sevgiden dolayı vazgeçmemen 🙏🏻 Bu ara benimde ucu yoktu; şırınga, aparatlar bilmemneler mi denemedim...zamanla uç da çıkıyor. Bol şanslar.